Markkinointi

Kirjat markkinoinnista

Kirjat markki-noinnista

Komulainen: Menesty digimarkkinoilla

Minna Komulaisen kirja johdattaa lukijansa monikanavaisen digi- ja somemarkkinoinnin maailmaan ja tarjoaa testattuja ja toimiviksi havaittuja digioppeja ja somevinkkejä. Kirjassa neuvotaan esimerkiksi, miten otamme haltuun

Lue lisää »

Vahtola: Intohimona brändit

Marina Vahtolan Intohimona brändit tuo vahvasti esille menestyvien brändien liiketaloudellisen merkityksen yritysjohdon ja omistajien kannalta. Kirjoittaja avaa käytännönläheisesti ja havainnollisesti parikymmentä keskeistä teemaa, jotka ratkaisevat menestyvän

Lue lisää »

Pohjola: Brändin ilmeen johtaminen

Visuaalinen ilme määrää kaikkia niitä tapoja, joilla brändi kohtaa asiakkaansa, mutta myös tapaa, jolla ihmiset tekevät havaintoja ja liittävät nuo havainnot toisiinsa. Moderni viestintäympäristö muuttaa

Lue lisää »

Gerdt & Eskelinen: Digiajan asiakaskokemus

Digitalisaatio alleviivaa asiakaskokemuksen merkitystä, kasvattaa asiakkaiden odotuksia ja korostaa yritysten välisiä eroja. Uudet teknologiat antavat yrityksille mahdollisuuden loistaa asiakkaiden silmissä. Tähän Gerdtin & Eskelisen kirjaan

Lue lisää »

Halonen: Vaikuttajamarkkinointi

Mitä vaikuttajamarkkinointi on ja mihin sitä voi hyödyntää? Keitä vaikuttajat ovat ja kuka olisi paras brand match? Miten vaikuttajamarkkinoinnissa kannattaa lähteä liikkeelle ja miten välttää

Lue lisää »

Mattinen: Mistä kasvua? Opas digiajan johtajalle

Tässä Mattisen kirjassa ratkotaan kasvuun liittyviä kysymyksiä ja perehdytään kasvuhakkerointiin, jonka avulla yritykset rakentavat itselleen oman, toimivan kasvukaavansa. Menetelmä ansaitsee paikkansa organisaatioissa liiketoiminnan jokaviikkoiseen kasvattamiseen.

Lue lisää »

Gerber & Paugh: Superconnector

Gerberin & Paughin kirja kertoo siitä, miten liikesuhteita oikein rakennetaan. Huippukontaktoija ei kysy: ”Kuinka ratkaisen tämän bisneshaasteen?” vaan kysyy: ”Kenet sellaisen ihmisen tunnen, joka voisi

Lue lisää »